آشنایی با انواع لاک ناخن

لاک نئونی برای استایل های اسپرت و تابستانی بسیار مناسب است. لاک نئون بسیار رنگ های شاد و شبرنگی دارد. به همین دلیل حتی برای سنین پایین هم بسیار ماسب و قابل

آشنایی با انواع لاک ناخن

 از جمله لوازم آرایش بسیار مهم و پرطرفدار خانم ها، لاک ناخن است. گاهی وقت ها با یک لاک جذاب و خوش رنگ می توان بدون آرایش هم، زیبایی را دو چندان کرد. حالا اینکه چه لاکی باید زد؟ انواع لاک ناخن چیست؟ بهترین لاک ناخن چه برندی است؟ اینکه لاک ها چه کیفیتی دارند؟ چند نوع بافت لاک داریم؟ بهترین جا برای خرید لاک ناخن کجاست؟ همه این سوالات را در این مطلب می توانید به راه حل درست آنها برسید. پس با ما همراه باشید:

 

لاک خوب از کجا بخریم؟

برای خرید لاک می توانید در جشنواره آف بازی مو تن رو شرکت کنید و با تخفیف های بسیار اقتصادی از لاک های قیمت مناسب فروشگاه مو تن رو بهره مند شوید. لازم به یادآوری است که برندهای گلدن رز، آتوسا، این لی، دوماسی، کنویس جزء لاک های باکیفیت به حساب می آید.

انواع لاک ناخن

در ادامه به معرفی پرطرفدارترین انواع لاک ناخن می پردازیم که هر کدام  کارایی خاص خودش را دارد. بعضی از این لاک ها مناسب برای مهمانی های رسمی ، برخی برای تولد رفتن، یک سری از این لاک ها برای دانشگاه مناسبند.البته هیچ قانونی و اصول خاصی وجود ندارد که شما را مجبور کند برای مثال از نوع خاصی لاک استفاده کنید. پس لازم است انواع لاک را بشناسیم و بدانیم کاربرد هرکدام در چه مواقعی است؟

لاک مات لاک متالیک لاک ژلیش لاک آینه ای لاک مخملی لاک نئونی (شبرنگ) لاک مغناطیسی لاک ترک لاک شنی لاک صدفی لاک هفت رنگ لاک مات

لاک مات برعکس لاک های متالیک، هیچ درخشندگی خاصی ندارد و برق نمی زند. با لمس کردن بافت این لاک، احساس می کنید روی ناخن های خود گچ رنگی زده اید. اما هرچقدر به لاک های مات، آب بخورد به مرور بافت گچی و مات لاک از بین می رود و کمی درخشنده می شود. و درنهایت تبدیل به لاک های معمولی می شود. این لاک ها بعد از خشک شدن، دوبعدی بنظر می رسند و قابل استفاده در مکان و زمان های مختلف اند. تا چند وقت پیش تنوع لاک مات بسیار کم بود و به همین دلیل کاربرد آن برای همه جا مناسب نبود. اما امروزه طیف رنگی کامل لاک مات وجود دارد. فقط تنها عیبی که این لاک دارد این است که بدلیل چسبندگی پایین آن روی ناخن، خیلی سریع از روی ناخن کنده می شوند و نسبت به سایر لاک ها سریع تر باید تمدید شوند.

 

لاک متالیک

لاک مات برعکس لاک های متالیک، هیچ درخشندگی خاصی ندارد و برق نمی زند. با لمس کردن بافت این لاک، احساس می کنید روی ناخن های خود گچ رنگی زده اید. اما هرچقدر به لاک های مات، آب بخورد به مرور بافت گچی و مات لاک از بین می رود و کمی درخشنده می شود. و درنهایت تبدیل به لاک های معمولی می شود. این لاک ها بعد از خشک شدن، دوبعدی بنظر می رسند و قابل استفاده در مکان و زمان های مختلف اند. تا چند وقت پیش تنوع لاک مات بسیار کم بود و به همین دلیل کاربرد آن برای همه جا مناسب نبود. اما امروزه طیف رنگی کامل لاک مات وجود دارد. فقط تنها عیبی که این لاک دارد این است که بدلیل چسبندگی پایین آن روی ناخن، خیلی سریع از روی ناخن کنده می شوند و نسبت به سایر لاک ها سریع تر باید تمدید شوند. این لاک ها در بین دختر خانوم ها یکی محبوب ترین لوازم آرایش دست می باشند

لاک ژلیش

لاک ژلیش بدلیل مقاومت بالا و سخت بودن بافت، بسیار بسیار پرطرفدار بوده و پرکاربرد هستند. لاک ژل یکی از بادوام ترین انواع `روز لاک می زنید، یا در کل علاقه ای به داشتن لاک های طولانی مدت روی ناخن خود ندارد، بهتر است از این لاک استفاده نکنید . چون اولا: هزینه اولیه آن بالاتر است و دوم اینکه: مدت طولانی روی ناخن باقی می مانند و جلوه تکراری دارند.از طرفی برای ناخن های شکننده و حساس مناسب نیستند، به این دلیل که با ضخامت بالایی که دارند از ورود هرگونه رطوبت به داخل ناخن جلوگیری می کنند.

 

لاک آینه ای

لاک های آینه ای، دقیقا بافت آینه ای دارند و در رنگ های متنوعی مانند آبی، بنفش، صورتی، طلایی و نقره ای استفاده می شوند. اما روش استفاده از این لاک، مانند لاک های دیگر نیست و شبیه لاک ژل باید از یکسری تجهیزات استفاده شود.

از جمله وسایل مورد نیاز برای طراحی ناخن با لاک های کرومی (آینه ای):

لاک بیس به رنگ لخواه پودر کروم (یا سایه چشم اکلیلی متالیک مورد علاقه ) فرچه تاپ کت ژله ای لامپ UV لاک هفت رنگ

لاک هفت رنگ یا هولوگرامی از جمله لاک های جدید و پرطرفدار است. این لاک یک بافت نقره ای هفت رنگ دارد. این لاک برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب است. به این دلیل که با درخشش هفت رنگ خود بسیار حس تازگی و خوبی دارد که در فصل گرما و بهار بسیار مناسب و کاربردی است.

 

لاک نئونی

 

لاک نئونی برای استایل های اسپرت و تابستانی بسیار مناسب است. لاک نئون بسیار رنگ های شاد و شبرنگی دارد. به همین دلیل حتی برای سنین پایین هم بسیار ماسب و قابل استفاده است. همچنین برای استفاده های ترکیبی هم مناسب است. از جمله رنگ های معروف و پرطرفدار لاک های شبرنگ می توانیم به رنگ های : نارنجی، زرد، صورتی اشاره کنیم. بافت لاک شبرنگ تقریبا مات و غیر صیقلی می باشد.

 

لاک مغناطیسی

از بروزترین لاک های امروزی می توانیم به لاک های مغناطیسی اشاره کنیم. لاک مغناطیسی بسیار جذاب و جالب است. این لاک ها دارای ذرات ریز مغناطیسی هستند که بافت شان متالیک و براق است و با استفاده از آهنربا، می توانید موج های متنوعی روی ناخن خود بیندازید. فقط اینکار را باید تا قبل از خشک شدن لاک انجام دهید.

لاک شنی

لاک های شنی علی رقم زیبایی بسیار پرطرفدار آن، بدلیل پاک شدن سخت شان، کمی اذیت کننده هستند. اما با این حال نمی شود قید استفاده از این لاک را زد.لاک شنی در ۶ رنگ متنوع است . این رنگ ها شامل : صورتی، قرمز، سبزآبی، نقره ای، مشکی و بنفش است. فقط یادتان باشد بعد استفاده از لاک شنی حتما از براق کننده استفاده شود که بافت مات لاک خراب نشود.

آشنایی با انواع لاک ناخن

 

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته گذشته : 38
بازدید ماه گذشته : 308
بازدید سال گذشته : 1632
کل بازدید : 130930
<-blogads->